Piraya

Nu har M blivit super tät i näsan också. Hon har svårt att andas. Och detta har lett till att hon biter mig, suger lite och sen biter hon som helvete. (dessutom är tand 3 och 4 på väg i överkäken...)
I går ammades hon inte på kvällen, för hon bet. Hela tiden. Så jag lyckades pumpa ut liite. Och sen åt hon liite välling. Men hon sov till halv sju iaf. Men då var hon vungen att äta, höll på att sprängas om jag säger så.

Det målet gick fint. Men sen brukar hon få en slurk innan fm sömnen, men det gick inte alls. Biter.

Ja jag vill sluta amma men det fungerar inte att sluta på dagen, har för mkt mjölk för det. SÅ då lär dom ju spricka ;-) Men visst jag får väl kämpa på. Problemet är ju maten. Ska hon inte äta nått?!

Just nu känner jag såhär. Gud vad skönt det ska bli när jag inte ammar mer, inge mer smärta. Men gud så sorligt att sluta amma. Delade känslor om man säger så ;-)
Suran kunde inte sova så jag givk in till köket för att göra välling, kanske funkar?! Men när jag kom tillbaks till sovrummet, lår skruttan på sidan och sov, som en stock. Sötnöten. Visst är bebisar konstiga? Gråter och har svårt att komma till ro och nästa sekund sover dom?

Nu blir det kaffe på ballen och sen blir det skåp rensning :-) Vad gör du idag?
1 Fia:

skriven

Härligt och va hemma och hälsa på lite kan jag tro.. Fint väder har det ju varit också!



Måste be om ursäkt att jag inte svarade på partyt! Glömde bort det under påskhelgen och sen missade jag din påminnelse när jag ofta surfar fb via mobilen.. synkar inte riktigt med alla uppdateringar för mig..! :(

Hoppas det blev av och att ni hade det mysigt i varje fall! :)



Duktig du är som ammar på, shit, två tänder med amning, vet inte om jag hade pallat! Men jag förstår helt och fullt den där känslan över att sluta, det är lite vemodigt/sorgligt på något sätt!



Nu är det inte långt kvar tills du ska börja jobba va?

2 Fröken M:

skriven

Det där med jobb är lite olika. Än så länge har jag jobbat varje dag, dock inte hela dagen jämt. Vet de om de har någon körning får jag veta det dagen innan annars ringer de mellaan 8 och 9 så då är jag redo att ge mig iväg :)

Men jag går alltid upp och gör i ordning Viggo för dagis på morgonen så det är ju inte så att jag är uppe i "onödan" och bara väntar :)

3 Jessica:

skriven

Jag känner piggen, men inte riktigt igenom. De enda han reagerat på är att han inte vill ha flaskan som innan, lite går bra men sen är det stopp. Annars har det inte vart några sura miner, hoppas det håller i sig så! ;)



Idag har vi spenderat em ute i parkleken, njutit av solen. Helt underbart väder.

Kommentera här: