Magsjuka?

Uhh vad lövly. G är ju helt knäpp eller så har han bara tur. Men i torsdags spydde han två gånger. Sen somnade han om och var super pigg och som vanligt hela dagen i går. Vaknade vid elva och spydde igen. Somnade om och ja idag är han lika pigg som vanligt..

Visst låter det inte som magsjuka? Vi tänkte att 1 det är magsjuka eller 2 räkor. Men innan han vaknade den andra dagen, hade pappan i familjen börjar ojja sig.. Kurrande mage och ångest. Så det är magsjuka, utan tvekan.

Nu är det väl bara att vänta på min tur, eller?! Jag vill inte bli sjuk men sannorlikheten att inte bli det känns ganska så liten..Mkt psykologisk oxå men jag känner mig inte riktigt helt hundra. Lite som om jag var bakfull, fast jag festade inget igår ;-)

Fy fan. Vill inte bli sjuk och jag vill inte att M ska bli det heller. Visst blir det som för G är det ju lugnt. Men förra året vi hade kräkan blev det samma för G. Och helvetet för oss. Den gången tog det dessutom 4 dagar innan vi blev sjuka.. Så trevlig valborg på er. Jag blir väl kristen under helgen ;-)
(Tur att vi har har fått matleverans av Katrin, C syster. Så nu har vi bunkrat upp med proviva.)
1 Mel:

skriven

Åhhh neeeej! fy, hoppas verkligen att du och miranda slipper detta, men chansen är väl inte så stor om det väl är magsjuka som härjar?! Jag tänker på er! kram vännen!

2 Jessica:

skriven

Fy, krya på er och hoppas ni slipper!

Kommentera här: