Gott Nytt År !

Längtar till det nya året.
Börja träna och få "ordning" här hemma är två "löften" :-)
Sen så hoppas jag att G får en plats på förskolan, för då är det en mån kvar i morgon :-)
Klippte mig i går och idag är håret ruffsigt.. Fick inte ur produkterna heller, men det blir väl bättre.
Ska testa nytt balsam tror jag, för mitt hår har blivit så mjukt (!?) av balsammetoden så lockarna har försvunnit.. Läste att det kunde bli så om man hade den hår typen som jag har.. Så jag testar vidare.
Men mesig som jag är vågade jag inte berätta för frisören ;-)
Nä nu ska jag fixa till mig lite och sen ska vi gå över till grannarna :-)
Blir ett lugnt nyår. Som förra året 8-)
1 Melmoo:

skriven

Ja här blev det också riktigt lugnt. Vi såg på 2 filmer, åt mat, drack lite vin och somnade klockan 23 hihi. Men det gör inget, vi orkade inte vara vakna så sömn var vad som behövdes ;-) Hoppas ni hade en mysig kväll hos grannarna!



Vart ska du träna då? Va kvar på friskis så kan vi träna ihop ju;-) Kramar!

Kommentera här: