Barnledig

Det heter väl så, när man är ledig från barn?! :-)
G sover hos sin faster inatt. 2:a gången han sover borta. Första gången var när jag födde barn. :-)

Vi ska inte göra nått, bara vara. G brukar ju sova på kvällarna ändå men. Det kan vara skönt att få vara lite ensamma. Fast vi har ju M hemma, så bebisfria är vi inte. Men det är ju ändå lugnare med en bebis.

I morgon ska jag klippa mig, Gött. Men det blir ingen större förändring. Har tappat så mkt hår så det lär inte bli lugg iaf ;-) Nästan tunnhårig nu..

Nu blir det godis och en film.

1 Anonym:

skriven

Vad skönt för er! Hoppas ni hade en mysig kväll!



Gött å gå till frissan och bli lite ompysslad också, jag ska iväg igen i slutet av jan. Alltid gött! Jag tappar också jättemycket hår, när slutar det? ;)



KRAM!

2 MammaMorran:

skriven

Vad gött att vara lite lediga! E är hos sin pappa ikväll så vi är också lite "barnlediga", dessutom blir det ju sovmorgon imorgon :D

Kram

MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

Kommentera här: